Forum Forum na każdy temat Strona Główna Forum na każdy temat

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OutFront II

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum na każdy temat Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Clone 38
Gold



Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:31, 19 Sie 2005    Temat postu: OutFront II

OutFront II

Producent: Best Way
Wydawca: 1C Company
Data wydania: Październik 2005
Data wydania PL: Nieznana
Gatunek: RTS


--------------------------------------------------------------------------------

W wakacje 2004 roku pierwsza część tej gry zachwyciła nas niesamowitą i niespotykaną grafiką, a także dużą grywalnością. Była to jak najbardziej udana próba wymieszania Comandos z Silent Storm i Blitzkrieg, którą dziś można nabyć już za niecałe 50 zł. Ambitniejsi gracze domyślili się zapewne, że chodzi o grę Soldiers: Ludzie honoru, która początkowo powstawała dla 1C jako OutFront, jednak Codemsters przejął prawa do wydania jej i zarządził zmianę tytułu na Soldiers: Heroes of Word War II. Druga część, już pod banderą 1C, powróci do oryginalnego tytułu i także za sprawą ukraińskiego developera Best Way ukaże się w październiku bieżącego roku.

OutFront II będzie kolejnym RTS-em pozbawionym aspektu rozbudowywania bazy czy wydobywania surowców, czyli ekonomii i gospodarki. Główny nacisk twórcy pragną położyć na militaria, a także taktykę prowadzonych działań. Podobnie jak w pierwszej części będziemy musieli stawić czoło kilkakrotnie liczniejszym wojskom niż nasz niewielki oddział i ponownie znajdziemy się na polach bitew drugiej wojny światowej, tym razem w czterech kampaniach: amerykańskiej, brytyjskiej, niemieckiej i sowieckiej, stając na czele wojsk poszczególnych stron i biorąc udział w wielu historycznych wydarzeniach, m.in. w słynnym D-Day czy w bitwie o Berlin. Oprócz wydarzeń znanych z historii będziemy mieć również do wyboru starcia prowadzone w śnieżnej scenerii pól i lasów, których brakowało w poprzedniej części. Będą one wymagały zastosowania innej strategii niż podczas zwykłych potyczek. Dla graczy, którzy chcieliby więcej, producent dołączył moduł multiplayer umożliwiający rozgrywki w sieci LAN i w Internecie.

W Soldiers niezwykle realistycznie przedstawiono bitwy i problemy z nimi związane. Stopień uszkodzenia czołgu zależał od tego, w które miejsce oberwał i z jakiego kalibru, a jeśli zabrakło nam paliwa, to klapa: pojazd nie ruszył. Trzeba było zatankować, a naprawy można było dokonać tylko wtedy, gdy maszyna była już bardzo zniszczona. Takie i wiele innych realistycznych zachowań obserwować będziemy także w OutFront II. Każda z dostępnych maszyn będzie charakteryzowała się specyficznymi cechami, decydującymi o jej przydatności, jak m.in. wytrzymałość pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa.

Każdy żołnierz będzie dla nas niczym członek zespołu z Commandos, będziemy mieć wpływ na ich działania, wydając którąś z kilku dostępnych komend: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Żołnierze zyskali, obok paska życia, pasek morale, które decyduje o ogólnej skuteczności ataku i podporządkowania się naszej taktyce. Programiści z Best Way pracują także nad udoskonaleniem sztucznej inteligencji, która nieco szwankowała w poprzedniej części, powodując czasami naprawdę głupie błędy w zachowaniu jednostek. Według zapowiedzi producenta teraz nawet opuszczeni przez nas wojacy potrafią wesprzeć się wzajemnie, by przeżyć ciężkie chwile podczas naporu wroga. A spełniając nasze rozkazy, będą to robić w sposób jak najmniej ryzykowny. Nie zapomniano także o nowym arsenale i pojazdach. Pojawi się upragniony przez graczy miotacz ognia, lepsze środki transportu i więcej wodnych maszyn. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość własnoręcznego kierowania celownikiem karabinu snajperskiego.

OutFront II będzie korzystał z tego samego silnika co Soldiers: Ludzie honoru, który, oczywiście, zostanie ulepszony. Główne zmiany dotyczą modelu fizycznego, który był mocną stroną jedynki, a także jakości detali graficznych i tekstur. Grafika nadal będzie prezentowała swój wysoki pozom, świat przedstawiony w grze bogaty będzie niezwykle szczegółowy, również modele postaci i maszyn będą porządnie wykonane. Ponadto w grze znajdzie się opcja swobodnego obracania kamerą i możliwość przybliżania i oddalania obrazu, dzięki czemu dostrzeżemy urok gry w pełnej krasie.

Nie ma co, już w październiku należy ustawiać się w kolejkach, aby jak najszybciej nabyć produkt i przejść cztery dostępne kampanie, siejąc po drodze zagładę. 1C Company na pewno zadba o to, by Best Way stworzył produkt bardzo dobry i dopracowany w najmniejszych szczegółach. Jeśli grywalność dorówna wyczynom oprawy audiowizualnej, to część jesiennych wieczorów upłynie nam miło za sprawą doskonałego następcy Soldiers: Ludzie honoru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum na każdy temat Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin